31.8.09

Härligt, organiserat kaos

Jag bara måste börja komma ihåg saker! Överallt ser jag fina, inspirerande bilder, vackra texter och möter härliga kreativia människor och allt detta har jag bestämt mig för att samla på ett och samma ställe.

Så var börjar jag då, om jag så att säga skall börja om från början. Jo, jag besöker givetvis mina favoritbloggar, länkar till dem och samlar, som i en klippbok, bilder och texter här.

Nu när vi, (jag och D) har köpt hus vill jag samla inspiration till detta renoveringsprojekt och lägger upp bloggens första inspirationsbild, som jag hittade på emmas blogg, och fick en massa härlig måndagsinspiration Den här bilden fastnade jag för - så här skulle jag vilja att vårt kontor ser ut i det nya huset.

Foto: Magnus Anesund

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar