20.11.09

Snygg kom-ihåg-lista

För två år sedan var jag inne på Lilla Saluhallen här i Karlstad (har varit inne där sen dess - men ni förstår vad jag menar), som hade nyinrett sin salladsbar och satt upp snygga svarta menytavlor med vita bokstäver. Då frågade jag vad företaget hette som de hade köpt dem ifrån, skrev ner det på en lapp och lappen har inte synts till sen dess.

Jag ville nämligen köpa en sån tavla och ha i köket för att skriva upp shoppinglista, små citat och annan text som kan behöva presenteras på ett roligt sätt. Nu till min poäng, surfade in på Trendenser för mitt traditionella veckobesök och hittade länken hit. Äntligen! Nu är det bara att beställa och jag vill ha en stor!

Varför inte göra månadens budget á la Lyxfällan på den? Mycket roligare att hålla reda på slantarna då.



Bild: restaurangbutiken.se

1 kommentar:

  1. Jag surfade runt på menytavlor idag också! Haha, var lustigt! Kram och trevlig helg (ses vi nästa söndag förresten?)

    SvaraRadera