29.12.10

Pallen färdig - äntligen!

Äntligen har jag fått ändan ur och fått till stålpallen från AWAB. Med hjälp av en bordstablett från Svenskt Tenn med mönstret Manhattan av designern Josef Frank blev ju denna tidigare rätt så sunkiga pall superfin. Tycker i alla fall jag. Nu skall jag hitta tre pallar till för jag har fortfarande 3 tabletter kvar att använda.


Pallen kostade 75 kr på loppis och tabletterna köpte jag på tradera för 320 kr. Totalkostnaden för pallens nya utseende blev då med andra ord 155 kr - billigt eller hur?!

6 kommentarer:

  1. Men vad snyggt! Jag har precis en sån pall som jag ärvt efter farmor & farfar. Tittade på den idag och insåg att den behövdes hottas upp. Du kanske vill hjälpa mig?! Kram

    SvaraRadera
  2. Klart jag vill!!! Ska det vara en likadan eller ska vi surfa vidare efter andra mönster? Kraaam

    SvaraRadera
  3. Jag älskar ju Josef Frank så om du vill sälja en tablett så vill jag gärna ha en :) En anledning att dra ihop den där pysselträffen i lilla huset va?! Kolla in den här bilden också: http://vinklar.elleinterior.se/files/2010/12/domestic_kitchen_planning-1-520x735.jpg
    Det är nog så vi ska bo framöver - compact living! Kram kram

    SvaraRadera
  4. haha helt underbar bild Lisa, undrade nästan var pallen var ;) kram

    SvaraRadera
  5. Jag kanske kan köpa en tablett för jag fixade nyss en pall av mamma och pappa, innan jag sett ditt inlägg! Tankeöverföring igen!!!

    SvaraRadera