8.2.11

Kalaskort

Det var jättelängesen jag gjorde egna kort, på riktigt, utan att hasta. För alltid kommer jag på i sista stund "ja, just det, ett kort måste vi ha!" Samma gäller då även för dagens aktivitet när jag och Ruth skall på 1-årskalas till Nellie.

Fördelen är att jag har hur mycket grejer som helst i mitt pysselrum som bara längtar efter att bli använda, även om det blev väldigt enkelt så är det alltid roligt att ge bort något man gjort själv. Det fina inslagningspappret med prinsar och prinsessor på fick jag av Beatrice, som jobbar på Pictura, för ett tag sen.


I paketet gömmer sig ett prinsesstält, för är man en prinsessa så bör man bo i ett slott även om det är av tältsorten:)

2 kommentarer:

  1. Ooooo va snyggt det blev!!! Du borde ju börja hos oss!!! :)

    SvaraRadera
  2. Gärna Bea - när kan jag börja :)

    SvaraRadera