29.3.11

Uppsträckning

Efter några jobbiga dagar, trötta dagar, med deppiga nyheter och orkeslöshet har jag bestämt mig för att bryta ihop och komma igen. Efter min makes uppmuntran knöt jag på mig löparskorna och sprang min första runda sen oktober 2009. Härligt, härligt och underbart trött i kroppen när jag kom tillbaka.

Nu är det bara att hänga i och med hjälp av min julklapp från 2008 och 30-årspresent går löpningen mycket lättare och blir roligare. Vi måste hålla isär våra Nike-mätare och det gör man ju bäst med ett Hello Kitty klistermärke :) Sen att det står världens finaste meddelande ingraverat på iPoden gör ju inte saken sämre...

6 kommentarer:

  1. Häng i! :)
    Jag har också börjat springa. Igår. Dock utan ipod. Men vad är den där Nikegrejen för nåt? Nåt man ska ha i spåret tycker du!? Kram kram

    SvaraRadera
  2. Vad duktiga ni är tjejer, jobba på! Kramar

    SvaraRadera
  3. Ett måste i spåret Lisa, den säger till dig hur långt du sprungit, hur fort det går och så kan du ha dina favoritspellistor länkade dit. Det gör ju att man orkar puscha sig lite längre när man faktist vet hur långt man har kvar, annars ger i alla fall jag gärna upp lite för tidigt :) och kostar bara 275kr tror jag :) (jag menar Patrik som jobbar får väl sponsra dig)

    SvaraRadera
  4. Jag googlade men insåg att jag ju har adidasskor så det sket sig. Dock kunde jag få låna Ps Ipod shuffle och lägga till några listor - ska testa det när jag orkar springa lite längre, just nu är det mest gå och lite spring :)

    SvaraRadera
  5. Man behöver inga nikeskor.http://www.apple.com/se/ipod/nike/ man sätter mätaren på skon i en liten pyttepåse så mäter den ändå :) superbra och kostar som sagt bara 275 spänn - väl investerade pengar och sen får du en formkurva på datorn KRAM

    SvaraRadera
  6. Aha - vad bra. Då kanske jag ska investera i en sån :) Kram

    SvaraRadera