3.5.11

Försvunnen

men inte borta.

Tack vare, om man nu kan säga så, en obefintlig internetuppkoppling har denna blogg varit tyst ett litet tag. Men det innebär inte att det är tyst på pyssel och projektfronten. Nejdå, vi grejar på som aldrig förr och det är underbart.

Rutans uggla har blivit färdig, förutom vingarna för jag kan inte bestämma mig vad de ska ha för färg.


Jag testade att virka en skål i trikågarn, bara för att se om det ens var möjligt. Det var det, så nu vill jag göra en större, gärna rosa att ha alla mina garner i när kontoret/pysselrummet är färdigt.


Kommer ni ihåg när man gjorde kompisarmband genom att knyta trådar runt varandra. Raffsade fram lite garn och testade. Tänk, jag kom ihåg trots att det var en sisådär 18 år sen sist.

1 kommentar:

  1. OMG att du minns bandet och dessutom kommer ihåg hur man knyter dem! Längtar efter er, så jag ringer nu! kram

    SvaraRadera