3.2.10

Livet i en bubbla

När jag var yngre, en sisådär halva min nuvarande ålder, så ville jag ha en gul Volkswagen modell Bubbla när jag skaffade körkort. Jag tycker de är såå söta och för att inte tala om det härliga ljudet de gör när de brummar ner längs med gatan. De som känner mig vet att jag aldrig ägt en Bubbla, inte heller kört någon, kanske är detta en dröm för framtiden. Ja, det känns onekligen lite avlägset när man kollar på att köpa en Opel kombi, det är inte så jäkla rockigt, som Pölsa säger.

Minivarianten Bild: barnvanligt.nu

2 kommentarer:

  1. opel kombi...har ni verkligen funderat igenom detta när det finns BMW kombi?!

    SvaraRadera
  2. Haha, ja du Liam när du blir stor kommer du få lära dig att det finns något som heter budget ;) Här är det hårdprioritering som gäller och det är som tur jag som håller i budgeten, annars hade vi nog suttit med en monster Audi nu :) Kram

    SvaraRadera