4.2.10

Vill ha, vill ha, vill ha!

Jag pendlar mellan att försöka vara mindre materialistisk, till att översköljas av habegär och andra mindre politiskt korrekta känslor. Oavsett så tycker jag att jag behöver muntras upp här i snökaoset och min fantastiska vän Bea skickade mig länken hit och jag blev lycklig direkt. Så mycket fina saker, grafiska tryck och tyger. Igår när vi var hos henne och mannen, där vi förövrigt fick supersmarriga hemgjorda semlor, visade hon brickan hon beställt den här ursnygga brickan fast med röd bakgrund. Själv blev jag så förtjust i trycket Inger & Olle, för att inte tala om beskrivningen: This frisky couple are all about having fun! Skulle passa utmärkt i vårt hem - liknar mig och D på pricken - om han nu hade haft något hår det vill säga. :)


Bild: isak.co.uk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar