1.7.10

8 dagar kvar...

eller så var det sagt i alla fall. Jag har varit helt ledig i fyra dagar och uttråkad räcker inte för att beskriva hur jag känner mig. Kanske är det för att jag bara går och väntar och längtar på något som gör att jag inte riktigt kan ta mig för någonting, eller så är det att jag känner mig som en tunna :)

Nu är i alla fall Rutans väska för BB packad, har rotat fram min lilla Kånken som jag köpte för ett par år sedan, och den passar ju perfekt för ändamålet. Första snutten hänger på sängkanten, inköpt av blivande mormor som helt enkelt inte kunde låta bli.

I ena hörnet av Rutans rum står den nyinförskaffade gungstolen som min man förälskade sig i när vi var i en second-hand butik i Borås. Jag kan väl inte klandra honom, den är supersnygg i sin icke-traditionella gungstolsform. Här kommer det bli många kvällar och nätter med myshäng.


1 kommentar:

  1. Åh va fint! Jag tror att Rut kommer att bli världens lyckligaste bebis. Och de där snuttedjuren har jag märkt är väldigt populära. Linus brorsdotter Jackie, 4,5 slaskar runt med sin fortfarande.

    SvaraRadera