14.1.10

30 by 30

Jaha, det närmar sig med stormsteg - the big THREE O! Ingen ångest, bara ganska roligt faktiskt att fylla respektabla, jämna tretti - som jag säger hellre tretti än tjugo, om inte annat bara för att jag har mer pengar nu ;).


Anyhow - jag tänkte därför samla ihop till 30 saker jag önskar mig i födelsedagspresent, vilket är lättare sagt än gjort, men jag skall göra ett försök.


När jag fyller trettio - skulle jag vilja önska mig:
1. Illustration Cirkus Lassing, Många Rum
2. Ritbord, Netonnet
3. Vidvinkelobjektiv till systemkamera, Scandinavian photo
4. Smålandskasse Josef Frank, Svenskt Tenn
5. Bokhyllan READ, Bofink
6. NUD lampsladd, ILVA
7. Orangebeatuiful's kalender, Etsy
8. Kay Boysens apa, Dansk design
9. Illustration Funkisstad, Isa form
10. Klädhängare Hang-it-All, Designtorget
11. Illustation Gorilla, Cassandra Rohdin
12. Laptopfodral, Ordning&Reda
13. Armband Funky Ring Bracelet, Efva Attling
14. Lampa Kartell FL-/Y, Designbutiken
15. Fatboy, Fatboy
16. Tree Wall, Swedese
17. Ljustakar Kivi, Iittala
18. Champange Dom Pérignon, Systembolaget
19. Nintendo Wii, Elgiganten
20. Cash is king
21. Poster Vouge, All Posters
22. Halsband Key Chain Neclace, Engström design
23. Tangentbord, Keyboard for blondes
24.Spargris Mr Uggly, Förr
25. Tyg Marimekko Karkuteilla 2, Förr
26. Radio Roberts Revival, Roberts Radio
27. EU-scooter Retro Rosa, Din Scooter
28. Halsband You've Always Been My Favourite,Eclectic Eccentricity
29. Spahelg, Selma Spa


30. Fast egentligen är det enda som behövs ett stort fång tulpaner!!!




1 kommentar:

  1. Tjohoo, du bloggar igen:) KUL! japp, vi har också bokat hotel den 27-28. Härligt att du verkar må bättre:) Nu är det en peace of cake kvar...sedan har du ungen i famnet och vips är du mamma! HELT GALET, hur universum arbetar!
    ta hand om dig, varma kramar

    SvaraRadera