25.9.09

Dille på prickar

Jaha, vet inte vad det är med mig, men jag ser prickar framför ögonen. Bara är helt förälskad i prickar, tänk att dessa små runda, ifyllda cirklar kan få en på så bra humör. Jag skall på ett efter-bröllopet-kommer-festen-fest imorgon på Happy Kitchen i Karlstad. Ett härligt sushiställe vilket jag tror kommer bli det perfekta stället att ha festen på. Då har jag gjort en liten bröllopsbok med små gulliga citat om kärlek, en skiva med fina kärlekslåtar på och så får de pengar att köpa saker till deras nya hem. De som håller i festen gifte sig på Grythyttan i slutet av augusti och nu får vi vänner vara med och fira. Visar en bild på hur cd-skivan ser ut, så förstår ni att prickar är min grej just nu.



1 kommentar:

  1. Superfin! Finns en jättefin prickig tapet, tror den är från intrade. Kolla in! Helgkramar från Borås

    SvaraRadera