9.9.09

Gör-det-själv

För de som känner mig så är det väl ingen större hemlighet att jag gillar att pyssla, hitta nya projekt och utmaningar - stora som små - och letar alltid efter roliga saker som man kan göra själv. Do It Yourself!

Jag älskar därför kreativa människor som delar med sig av sina projekt och hur de har gjort. Jag gick t ex en nätkurs i att förbättra sin photoshopteknik vad det gäller bildredigering hos Michaela, och det har gett mig jättemycket.

Men så, återigen, snubblade jag in (verkar vara ett himlans snubblande på mig) eller snarare googlade mig in på en rolig
sida där man kan få lite tips på gör det självgrejor. Jag kommer så fort jag får möjlighet (och fått lånat pappas cirkelsåg) göra mig en sån här ram av pvc-rör, hur häftig som helst!



Bild: diyideas.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar