24.1.11

Ho ho my deer

Städar kontoret, eller det rum som just nu går under namnet "Rummet som Gud glömde!" Jikes säger jag bara, finns ingen hejd på alla prylar som trängs där inne just nu, men ordning ska det bli om det så är det sista jag gör. Ut med allt, för att sen plocka tillbaka det på rätt ställe :)

Men fördelen när man städar är ju att man hittar en massa roliga saker. Jag hoppas att mina medskapare inte misstycker, men här kommer i alla fall en produktion som gjordes under universitetstiden. Uppgiften var att på ett bra sätt visa hur tid förflyter, i filmsamanhang alltså.

Sen var idén kom ifrån är det än idag ingen som riktigt har koll på :)

Denna underbara film tillägnas Eva, eller huvudskådisen, som fyller år just idag!




tyvärr funkar inte ljudet eftersom det är upphovsrättsskyddat - men jag skall fila lite på detta så ser vi om vi kan få till det ändå :)

3 kommentarer:

  1. Tusen tack! Helt underbart. men vad har hänt med ljudet, jag hör inget. Den är ju bra ändå, men ljudet gör ju liksom sitt till ;)

    SvaraRadera
  2. Haha jag dör så roligt!! Vilka stjärnor! Vilken klippning. Nä, släng upp den på vimeo istället – där skiter de i upphovsrättslig musik mm. Vill höra!! Kram

    SvaraRadera
  3. Underbart, blir ju alldeles nostalgisk här! Vart kom idéerna ifrån? Snacka om att vi brainstormade med öppet tak när skrev manuset. Kidnappningen, tomten, grenhornen, årets Rudolph...Hahaha! Ni är ju för goa tjejer! Kram kram

    SvaraRadera